Mercedes uderzył w drzewo. Żona i syn kierowcy nie żyją

2012-02-16 08:34:14 (ost. akt: 2012-02-16 10:22:55)

Tragiczny wypadek pod Oleckiem. Kierowca mercedesa uderzył w drzewo. Żona i syn kierowcy zmarli w wyniku odniesionych obrażeń.

Mercedes uderzył w drzewo. Żona i syn kierowcy nie żyją

Autor: PSP Olecko

Do tej rodzinnej tragedii doszło w środę o godz. 15.24 w miejscowości Dąbrowskie pod Oleckiem.

- Kierowca mercedesa prawdopodobnie nie dostosował prędkości do warunków panujących na drodze i uderzył w drzewo. Następnie auto dachowało - mówi Izabela Niedźwiecka z zespołu prasowego KWP Olsztyn. - Wszyscy trafili do szpitala. 31- letni syn kierowcy zmarł kilka godzin po przewiezieniu do szpitala. Dziś, o czwartej nad ranem, zmarła także 57- letnia żona kierowcy.

Kierowca był trzeźwy. Policjanci wyjaśniają wszystkie okoliczności tej tragedii.

O drodze Bakałarzewo-Olecko w okolicy Dąbrowskich pisaliśmy już wielokrotnie. Najbardziej śliski jest odcinek w lesie za Dąbrowskimi. Kierowcy wyjeżdżają z terenów zabudowanych i chyba myślą, że taką samą drogę będą mieli w lesie. Niestety, tam trzeba koniecznie zwolnić!

Drogowcy nigdy nie mieli sobie nic do zarzucenia. Jak się dowiedzieliśmy w u dyżurnego w oleckim rejonie dróg wojewódzkich, piaskarka na drogę Olecko-Bakałarzewo wyjeżdżała wczoraj trzy razy: godz. 4, 11 i 15 i dzisiaj o godz. 5. Posypywano mieszanką z domieszką 20 proc. soli. Zwiększenie jej ilości wiąże się, niestety, z kosztami. Zdecydowano więc, że taki skład jest optymalny dla kasy zarządu dróg wojewódzkich i naszych dróg. Czy na pewno?

Przypomnijmy, że 1 lutego 2011 roku kilkaset metrów od wczorajszego miejsca zdarzenia był również śmiertelny wypadek, w którym zginęły trzy osoby, w tym dziecko. Przeczytaj więcej
an



Widziałeś coś ciekawego, chcesz podzielić się informacją, zdjęciami? Daj nam znać, a zajmiemy się Twoim tematem! Napisz do nas: internet@gazetaolsztynska.pl lub dodaj swój artykuł.

Komentarze 88 pokaż wszystkie komentarze w serwisie

Dodaj swój komentarz

Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych

  1. Nicko #566893 | 83.9.*.* 20-02-2012 12:40

    Od lat jeżdżę na trasie Olecko-Bakałarzewo i zawsze jest masakra na drodze, wystarczy tylko wyjechać z Olecka na trasę na Suwałki i jest na drodze śnieg, błoto i lód. Prawdą też jest że jeżeli już odśnieżają to raz dziennie, a solą sypią tylko wtedy gdy zdarzy się jakiś wypadek mniej lub bardziej poważny!! Słyszę głosy że trzeba dostosowywać prędkość do warunków jazdy, ok się zgadzam ale na co do jasnej cho..ry wydawane są podatki skoro ciężko zadbać o taki kawałek drogi?? Jakoś Olecko-Ełk droga jest w porządku, Bakałarzewo-Suwałki też. To dlaczego tutaj dzieją się cuda nie widy. I niech Drogowcy nie ściemniają że o 15 jechała tą drogą piaskarka bo jakoś nie mijaliśmy żadnej w tym czasie!!! Niech władze wspaniałego Olecka wezmą się za to, bo kiedyś to im przydarzy się sytuacja kiedy nie będą mogli zapanować nad autem przy prędkości 30km/h na prostej drodze i zaliczą rów!! A czego im bardzo życzę, bo wtedy na pewno zadbają o drogę....

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  2. Nasze drogi są posypywane, ale śniegiem !!!!! #566149 | 82.177.*.* 19-02-2012 21:35

    NA PEWNO NIE BYŁOBY 1/2 WYPADKÓW, ŻEBYŚMY MIELI LEPIEJ ZADBANE DROGI, W SZCZEGÓLNOŚCI ZIMĄ !!! Ale drogowcy sobie nic nie mają do zarzucenia, jak zawsze

    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

  3. użytkownik dróg #565703 | 83.11.*.* 19-02-2012 17:39

    Zgadzam się z wszystkimi wpisami n.t. utrzymania dróg. Wczoraj przejechałam pół Polski, wszędzie czarny asfalt. Wjeżdżamy na nasze tereny a tu mamy to co mamy. Dlaczego ludzie odpowiedzialni za tą sytuację nie odpowiedzą. Również uważam, że redakcja powinna poprosić odpowiednie służby o wyjaśnienie, dlaczego drogi w powiecie oleckim nie są odśnieżane. A sprawa odśnieżania w mieście to kolejna tragedia, brak słów.....

    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

    1. życzliwy #565246 | 77.242.*.* 19-02-2012 12:22

      jak odśnieżają każdy po trasie widzi pług do góry i jazda aby pokazać że jechała piaskarka po co palić paliwo śnieg i tak na wiosnę zginie dyrektorze po co zatrudniasz kierowców na piaskarki

      ! - + odpowiedz na ten komentarz

    2. ktos #564290 | 89.22.*.* 18-02-2012 11:51

      Może dosyć wydawania sądów ostatecznych ?

      ! - + odpowiedz na ten komentarz

    3. kac #563927 | 83.6.*.* 17-02-2012 22:33

      zima się skończy śnieg stopnieje a wy jak te bałwany będziecie pisać i pisać

      Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

      1. kakkdfsf #563914 | 82.177.*.* 17-02-2012 22:22

        to nie jest wina tylko kierowcy, tylko tam nigdy nie jeździ spych wiec widać jakie są tam warunki, dużo jest tam wypadków, a władze do tej pory nic nie zrobiły, sami wiecie jak jest

        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

      2. yyy #563851 | 83.9.*.* 17-02-2012 21:01

        koleś jest sam sobie winny!!! a nie drogowcy. jak ja jadę ze swoim synkiem i żoną to wiem jak jechać tamtą drogą

        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

        1. Yyyhhh, skupiam się ... !!! #563805 | 88.156.*.* 17-02-2012 20:15

          Zdecydowanie należy dostosowywać prędkość jazdy do warunków panujących na drodze, co nie tłumaczy służb odpowiedzialnych za stan dróg.

          Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

          1. no no #563804 | 82.177.*.* 17-02-2012 20:12

            Widać jaka była posypana na ostatnim zdjęciu,oni zawsze mówią,że sypią chyba brednie jakieś!!!

            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          2. ania #563745 | 178.183.*.* 17-02-2012 19:20

            Rzeczywiście drogowcy nie powinni mieć sobie nic do zarzucenia. Droga jest w świetnym stanie, co oczywiście widać na zdjęciach. Ktoś powinien pójść za to do kicia i na pewno nie jest to ten biedny człowiek, który stracił żonę i syna.

            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          3. Dla jasności sprawy #563620 | 31.61.*.* 17-02-2012 17:45

            Internauci podają przykłady lepszego utrzymania dróg niż ta z Olecka do Suwałk, na odcinku do Borawskich. Trzeba wiedzieć, że właścicielem określonych dróg są różne podmioty. Oczywiście sprawą uzgodnień jest kto i za jakie drogi odpowiada, w określonych sprawach. Przykładowo, jadąc z Wydmin do Suwałk, kierowca jedzie do Olecka drogą wojewódzką 655 (która dalej biegnie pod tym samym numerem na Wieliczki), przez Olecko jedzie (ul. Wojska Polskiego i ul. Gołdapska) drogą krajową 65 (która biegnie od Ełku do Gołdapi) i dalej od skrzyżowania za jeziorem (w miejscowości Sedranki) do Bakałarzewa znowu jedzie następną drogą wojewódzką 653, oczywiście mamy tu na trasie nowego właściciela drogi z woj. podlaskiego.

            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          4. A ja!! #563539 | 82.177.*.* 17-02-2012 16:54

            A ja właśnie jechałam w tym czesie jak był wypadek i niech drogowcy uderzą się wpierś bo droga napewno nie była posypana.Ja wiem, że teraz mogą powiedzieć,że droga była posypana ,a to nie prawda!!!A tak na marginesie widk tych osób poszkodowanych był straszny i może pan dyrektor powinien to widzieć to może zaczoł by coś robić z odcinkiem Olecko-Borawskie!!

            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

          5. znajoma #563318 | 192.168.*.* 17-02-2012 13:42

            Czy ktoś wie kiedy pogrzeb?

            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

            1. Olecko #563313 | 83.9.*.* 17-02-2012 13:32

              Mam nadzieję, ze redakcja poprosi o komentarz odpowiedzialnych za drogę. Jestem ciekaw co powiedzą.

              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

              1. Fiat Bravo #563229 | 83.25.*.* 17-02-2012 12:17

                Myślę ,że po wpisach internautów użytkowników tej drogi z Olecka do Suwałk , które to wpisy na pewno są uczciwe , przyszedł czas aby rozliczyć te zasiedziałe z układów , towarzystwo budowlańców w temacie dróg.

                Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              2. kierowca #563201 | 93.105.*.* 17-02-2012 11:55

                Ciekawe czy Olecka Policja zrobi coś w tym temacie czy kolejny raz będzie udawać,że nic się nie stało. Byli na miejscu i widzieli jakie były warunki na drodze-ktoś za to odpowiada przecież. Dzień po wypadku droga została posypana--podobnie było rok temu jak zginęły trzy osoby.Ile osób musi zginąć ,żeby winny tego został pociągnięty do odpowiedziałności??? Policja i Prokuratura niech się wypowie. Współczucie dla rodziny.

                Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              3. obywatel #563178 | 82.177.*.* 17-02-2012 11:43

                tak jest wziac sie za robote, a panie z biura to tylko do kauflandu na zakupki latają

                Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              4. !!! #563170 | 88.156.*.* 17-02-2012 11:36

                Współczuje temu panu takiej tragedii. Nikt z nas kierowców, niechciałby by być w takiej sytuacji wystarczy chwila i tracimy wszystko.Nie odśnieżony chodnik ktoś zrobi sobie krzywde to odpowiada właściciel bo nie odśnieżył, a za nie odśnieżone drogi kto odpowiada oczywiście kierowcy bo nie umieją jeżdzić !!! Weżcie się za odśnieżanie...

                Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              5. kierowca #563117 | 77.255.*.* 17-02-2012 10:57

                Jlu jeszcze ludzi ma zginac zeby oni zaczeli cos robic .A nie tylko siedziec na swoich stolkach i brac kase.

                Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              6. Przemek #562812 | 83.15.*.* 17-02-2012 08:15

                Bo w Zarządzie Dróg Wojewódzkich cieplutkie posadki mają, za nic mają ludzi jeżdżących ich drogami.

                Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              7. Użytkowniczka drogi do Suwałk - zakończenie #562667 | 77.255.*.* 16-02-2012 23:02

                Tegoroczna zima to zaledwie trzy tygodnie mrozu, śniegu i lodu - nie można było posypać tej drogi piaskiem z solą? W końcu jest to TYLKO odcinek Olecko - Borawskie, bo za Borawskimi, w Bakałarzewie i dalej droga jest posypana solą i jedzie się mimo zimowej aury w miarę normalnie.Dlaczego mogły to zrobić służby z woj. podlaskiego, a nie mogą tych oczywistych zadań wykonać firmy z warmińsko-mazurskiego? Podobną sytuację można dostrzec na innych drogach, np. Olecko- Augustów - kończy się war.-maz. i... lepsze warunki drogowe, na trasie do Giżycka wjeżdżamy do Gminy Wydminy i... można odetchnąć - śnieg rozgarnięty, droga posypana piskiem z solą. A teraz odpowiedź: Drodzy Kierowcy, trzeba jeszcze kilku lat i wielu ofiar śmiertelnych, może tez jakiegoś spektakularnego ukarania winnych zaniedbań i może się poprawi, a tymczasem pilnie obserwujcie drogę i w każdej chwili bądźcie gotowi zredukować biegi oraz prędkość nawet do 30km/h, szczególnie na odcinku od Olecka do Borawskich.

                Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              8. Użytkowniczka drogi do Suwałk cd. #562666 | 77.255.*.* 16-02-2012 23:01

                Jeżdżę tą trasą codziennie i doskonale wiem, że droga przez służby odśnieżające traktowana jest po macoszemu. Są odcinki, gdzie wiatry rozwiewają śnieg i mamy czarny asfalt pod kołami, ale są takie miejsca, gdzie śnieg osiada, tworzy się lód, powstają zbrylone grudy lodowe i kiedy z czarnego asfaltu najedzie się na taką - nie ma mądrego, nie pomoże najnowocześniejsze auto, super zimowe opony i inne akcesoria. Kierowcy pokonujący opisywana trasę znają te miejsca i są na nie wyczuleni, kierowcy pokonujący ją od czasu do czasu, wypadają z niej albo wpadają na siebie ze skutkiem wiadomym - niestety zawsze tragicznym. I kilka słów o tzw. "służbach". Mam wrażenie, że chodzi im głównie o "wyrobienie kilometrów", bo niejednokrotnie widziałam pędzące spycharki z podniesionymi łyżkami, kiedy droga potrzebowała rozsunięcia śniegu, widywałam wyładowane piaskiem piaskarki, z których nie wysypała się szufelka piasku mimo białej śliskiej drogi.

                Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              9. Użytkowniczka drogi do Suwałk #562662 | 77.255.*.* 16-02-2012 23:00

                'Rok temu wpisałam notkę dotyczącą tej nieszczęsnej trasy po równie straszliwym wypadku. Notkę umieszczono nawet w wydaniu papierowym Głosu. I co? Ano - NIC. Pytałam wówczas: ile jeszcze ofiar śmiertelnych potrzeba, by poprawiło się utrzymanie zimowe drogi wojewódzkiej na trasie Suwałki Olecko. Dziś pytanie sformułuje trochę inaczej: ile lat (właściwie zim) ze śmiertelnym żniwem w ludziach potrzeba, by poprawiło się cokolwiek na tej drodze???

                Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              10. mieszkaniec gminy olecko #562627 | 89.22.*.* 16-02-2012 22:36

                Tragedia . Świeć Panie nad nad tymi niewinnymi duszami . Tak często bywa , że (może winny) kierowca zostaje z takim obciążeniem sumienia . Nie nam jest osądzać jest jak było , bo nie było nas tam . Sam codziennie dojeżdżam do pracy i to po gorszych drogach gminnych Olecka i jak widzę , że ślisko , śnieg , koleiny tłukące podwozie to oczywiście, że mnie wkurzają drogowcy , ale jadę dalej , czasami i 20 km/h j pocę się ale wiem , że przy ewentualnej kolizji nie narażę siebie i innych na taką tragedię .

                Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

              11. Ja 2 #562522 | 93.105.*.* 16-02-2012 21:27

                W tym nieszczęsym zdarzeniu zginęły osoby , które znałem. Wyrazy współczucia żonie Karola i Panu G. z Bakałarzewa.

                Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                1. xyz #562491 | 83.9.*.* 16-02-2012 21:13

                  Ludzie wy się zastanówcie... najłatwiej jest nadawać na drogi! Droga do Suwałk jest idealna ale tam sypia solą. a rok temu co tam było lodowisko samochody pod górke nie mogły podjechać. Najłatwiej jest krytykować...

                  ! - + odpowiedz na ten komentarz

                2. kierowca #562452 | 82.177.*.* 16-02-2012 20:57

                  Tam zawsze odśnieżają w dzień wypadku i 3 dni po, a później ich znowu " zaskakuje zima"!

                  Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                3. ktoś #562428 | 77.242.*.* 16-02-2012 20:46

                  LUDZIE!! jak czytam te komentarze to krew zalewa! stało się, zginęło dwoje ludzi, nie Wy jesteście od oceniania i krytykowania kierowcy!! wystarczy że będzie musiał żyć z poczuciem winy!!

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                4. Jak zwykle zima zaskoczyła drogowców.. #562426 | 89.228.*.* 16-02-2012 20:45

                  Skandal! - masz rację rzeczywiście odśnieżona i posypana droga aż 4 razy - BRAWO

                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                5. ks #562413 | 82.177.*.* 16-02-2012 20:40

                  Tam jadąc 60 km/godz. można było wpaść w poślizg! Wymądrzać się jest łatwo i pouczać, pamiętajmy nikt nie wie co nas jutro czeka.

                  Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                  1. mar #562390 | 83.9.*.* 16-02-2012 20:26

                    na tym odcinku w lesie całe życie było ślisko i co tu ukrywać każdy kto ma tam wypadek jest sam sobie winny. w lato 100-140 a w zimę 40-45 na tym odcinku trzeba jeździć i nikt się nie zabije

                    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                  2. kierowca #562385 | 82.177.*.* 16-02-2012 20:24

                    dzis w nocy wrociłem z niemiec, w zachodniej czesci polski sniezyce ale do nas nie doszły, moje zdziwienie bylo wielkie gdyz tam drogi przejezdne , osniezone a u nas mimo iz nie było sniezyc to sniegu w huj na drogach.

                    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                    1. Pilsener #562256 | 81.190.*.* 16-02-2012 19:00

                      Droga powiatowa, śnieg i drzewa to się klnie i zdejmuje nogę z gazu. To, że nie ma dobrych dróg nie znaczy, że mamy się zabijać. I raczej nikt nie pociągnie tamtędy prędko autostrady więc niestety trzeba jeździć wolniej i ostrożniej.

                      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    2. nk #562235 | 91.233.*.* 16-02-2012 18:49

                      zgadzam się piaskarki jeżdżą tą drogą ale sypią co 200 metrów, albo wcale. A ta piaskarka co miała wyjechać o 15 przejechała chwile po tym jak odblokowali ruch, ta sama droga pod zarządem Suwałk jest prawie zawsze czarna więc bez komentarza

                      Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    3. kobieta #562213 | 83.9.*.* 16-02-2012 18:36

                      wyrazy współczuczcia

                      Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    4. kula #562201 | 46.169.*.* 16-02-2012 18:30

                      Ten odcinek to "droga śmierci", w krótkim okresie zginęło tam 6 osób, więc już dawno powinien stanąć znak "czarny punkt", żeby doraźnie wpływał na wyobraźnię kierowców!

                      Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                    5. SKANDAL! #562164 | 85.128.*.* 16-02-2012 18:12

                      Stan nawierzchni widać na zdjęciu nr 4. Niech nikt nie piep..y o braku kasy,bo na pewne podstawowe cele pieniądze muszą się znaleźć. Jeśli ich na prawdę brakuje,może czas pomyśleć o redukcji niepotrzebnych etatów,oups zapomniałem,że to jest rodzina i znajomi królika. A do Olecczan pozostaje tylko powiedzieć- macie taką władzę,jaką chcieliście. Jeśli przez kolejne lata wybieracie spośród jednej kliki znajomych,to teraz nie macie prawa narzekać.

                      Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                      1. miś #562151 | 193.210.*.* 16-02-2012 18:01

                        pracuje i mieszkam w finlandii. mam samochód zarejestrowany w polsce ale jeżdze na oponach z kolcami. w finlandii za brak takich opon jest nawet 600 euro mandatu. Gdyby w polsce można było jeżdzić na kolcach nie było by tej tragedii. ąle co polityków obchodzi los polskich kierowców ...niech giną !!!

                        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                        1. Paweł #562063 | 82.177.*.* 16-02-2012 17:03

                          Pisałem o tym wiele, mam nawet zdjęcia zrobione jak wygląda droga na granicy sypania Olecko-Ełk. Olecko ma w dupie dbanie o drogi !!!!!!!

                          Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                          1. NN #562054 | 88.111.*.* 16-02-2012 16:58

                            Zamiast oceniać kierowcę pomyślcie co przeżywa ten biedny człowiek zanim zaczniecie wypisywac te głupoty!!!Pokoj Twojej duszy Kolego,Twojej mamie rownież,nigdy o Tobie nie zapomne!!!

                            Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          2. qwerty #562000 | 91.230.*.* 16-02-2012 16:22

                            Wyrazy współczucia dla kierowcy. W jednej chwili stracił najbliższe osoby - żonę i syna.

                            Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          3. Wściekły #561965 | 77.242.*.* 16-02-2012 16:00

                            Prosze spojrzeć na zdjęcie wozu strażackiego i karetki. spójżcie państwo na droge, można zaobserwować tam śnieg ! i ciekawe którędy jeździły te piaskarki skoro nawet grama piasku tam nie ma ! SKANDAL NA SKALE ŚWIATOWĄ !

                            Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          4. Kierowca #561955 | 77.242.*.* 16-02-2012 15:54

                            ile jeszcze ludzi zginie zanim ktoś zajmie się tą drogą ?! sam wielokrotnie przejeżdzam tamtędy i uważam ze wiecej jak 20km/h nie da się jechać. zarządca drogówki widocznie ma głeboko to co dzieje sie z losem ludzkim.

                            Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                          5. bad #561916 | 46.186.*.* 16-02-2012 15:26

                            WYCIĄĆ DRZEWA !!! ILE JESZCZE OSÓB BĘDZIE MUSIAŁO ZGINĄĆ, BY KTOŚ ZADZIAŁAŁ W TEJ SPRAWIE..??!!

                            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                            1. POD ROZWAGĘ #561913 | 83.9.*.* 16-02-2012 15:20

                              JESZCZE NIE MA OSTATECZNEJ WERSJI TEGO TRAGICZNEGO WYPADKU, POLICJA WYJAŚNIA WSZYSTKIE SZCZEGÓŁY, A JUŻ WSZYSTKOWIEDZĄCY WYDALI WYROK. PRZYCZYNY PRZECIEŻ MOGĄ BYĆ RÓŻNE NIE KONIECZNIE NADMIERNA PRĘDKOŚĆ. USPOKÓJMY SIĘ.

                              Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                              1. cinek #561887 | 85.128.*.* 16-02-2012 15:06

                                rok temu na tym samym drzewie gosciu stał oparty, wyglądało to jakby sie ześlizgnął z górki i sie oparł, a teraz ludzie zginęli

                                Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                              2. tik tak #561837 | 79.163.*.* 16-02-2012 14:36

                                nauczył się jeździć !! dowiedział się, że po drzewach jeździc sie nie da !

                                Ocena komentarza: poniżej poziomu (-7) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                1. p #561797 | 46.205.*.* 16-02-2012 14:15

                                  To na 4. zdjęciu to jakaś polna, piaskowa dróżka tak?

                                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                  1. ktoś #561793 | 82.177.*.* 16-02-2012 14:12

                                    popieram M...teraz tylko pomyslmy co czuje ten człowiek ;( Wyrazy Współczucia ;(

                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                  2. riposta:) #561744 | 178.56.*.* 16-02-2012 13:58

                                    Tym którym drzewa i wąskie drogi przeszkadzają i mają możliwość proponuje przeprowadzić się do zachodnich sąsiadów. Granicy nie mamy. Tym którym przeszkadzają i nie mają możliwości to samochody do garażu i jeżdzić końskim zaprzęgiem- nie słyszałem aby furmanka wpadła w poślizg i rozbiła się o drzewo ze skutkiem śmiertelnym. Wtedy Ci którzy mają więcej oleju w głowie i potrafią ocenić sytuację na drodze przynajmniej nie będziemy się musieli obawiać naszej śmierci przez pseudo kierowców...

                                    ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (7)

                                    1. Zbynio #561736 | 80.50.*.* 16-02-2012 13:56

                                      Jak droga jest jaka jest to trzeba mieć trochę rozumu a nie jechać jak wariat.Gdyby jechał wolno tak by się nie stało.Jak się wiezie dwie bliskie sercu osoby to nie udaję się Kubicy

                                      Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                      1. M #561683 | 91.233.*.* 16-02-2012 13:37

                                        Nie chciałoby mi się żyć po czymś takim,współczuję Panu i życzę wytrwałości żeby mógł Pan się z tego jakoś podnieść. Najlepiej się mądrzyć tylny napęd środkowy a człowiek był trzezwy co najważniejsze.Nie wiadomo dokładnie czy to prędkość LÓD to LÓD.Przykre.

                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (16)

                                        1. sd #561675 | 46.134.*.* 16-02-2012 13:31

                                          Droga widzę że zadbana, czarna szeroka można jechac bezpiecznie.

                                          Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                          1. Zawsze winny jest kierowca!!! #561670 | 88.156.*.* 16-02-2012 13:29

                                            Jest zima,jest zimno,lód i śnieg na drogach i każdy kierowca to widzi,więc powinien jechac z taką prędkością,żeby całkowicie panowac nad pojazdem.A jeżeli nie potrafi jeździc w warunkach zimowych,to samochód do garażu i siedziec w domu,przy piecu.Mam nadzieję że prokurator odpowiednio potraktuje,tego nieodpowiedzialnego "kierowcę"

                                            Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                            1. spokojny #561664 | 89.228.*.* 16-02-2012 13:26

                                              Nie jest winą drzew czy dróg że jeździ wielu debili za kierownicą.Debile są zagrożeniem nie tylko dla siebie ale również dla swoich bliskich i osób postronnych.Widziałem takiego debila we wtorek 14.02.2012r po południu wracając z Olsztyna w kierunku Ostródy.Debil jechał niebieską Mazdą 6 rejestracja NIL cyfr nie zauważyłem.Debil zaczął wyprzedzać (koniec nowej drogi w okolicach Naglad) 2 auta i nie wiedział idiota że zbliża się do wysepki a darł ostro gdyby poprzedzający mnie samochód i ja nie ustąpilibyśmy debilowi miesca zjeżdżając maksymalnie do prawej strony to na pewno debil trafił by w słupki,na liczniku miał przeszło 100/h.Udało się durniowi tylko dlatego że ktoś zachował zimną krew i mu zjechał.Najśmieszniejsze jest to że debil niebezpiecznie wyprzedzał aby potem znowu się wlec za samochodami cięzarowymi.Takim bezmózgom powinno się zabierać prawko dożywotnio może wówczas byłoby mniej ofiar na drogach.

                                              Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                              1. + #561661 | 83.11.*.* 16-02-2012 13:25

                                                Ciszej! Uszanujcie żałobę rodzin!

                                                Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                1. Ja #561658 | 178.56.*.* 16-02-2012 13:21

                                                  OBSERWATORZE, oczywiście masz rację. Na tym zdjęciu ze Strażą Pożarną aż bije w oczy biały bielusieńki śnieg. Ciekawe, jaką mieszanką piasku ktoś tam sypał po dokumentacji zarządu?

                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                2. wacka se wytnij:) #561589 | 178.56.*.* 16-02-2012 12:34

                                                  nasze biedne i okradzione panstwo nie ma na kasy kilka autostrad a ty tu piszesz o modernizacji milionow kilometrów dróg lokalnych.... Będziesz płacił wyższe podatki jak rząd powie że te podatki pójdą na drogi???? CZY MOŻEE SPOTKAMY CIE NA PIERWSZYM PLANIE PROTESTU PRZECIWKO TYM PODATKOM.. zejdz na ziemie i jak chcesz żyć to zwolnij.

                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                  1. obserwator #561580 | 89.228.*.* 16-02-2012 12:30

                                                    na 4 fotografii wyraźnie widać,że służba drogowa dała z siebie wszystko aby można było jeździć bezpiecznie. A brak wyobraźni kierowcy mercedesa to inna para kaloszy

                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                  2. sss #561547 | 188.112.*.* 16-02-2012 12:12

                                                    dlaczego zawsze tak jest, że kierowca przeżywa a pasażerowie nie???w większości wypadków tak jest...to smutne, że zginęli niewinni ludzie, a taki kierowca co nie umie się dostosować do warunków, będzie dalej chodził po tym świecie..może to coś jego nauczy na przyszłość..

                                                    Ocena komentarza: poniżej poziomu (-3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                    1. zzz #561525 | 46.205.*.* 16-02-2012 12:02

                                                      Wyciąć drzewa posadzić krzewy .Zygać się chce na argumenty zwolenników przydrożnych drzew w stylu: stare auto kierowca bez umiejętności itp. Nie ma tygodnia żeby ktoś nie zginoł na drzewie!!!!!

                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                      1. ? #561460 | 89.228.*.* 16-02-2012 11:30

                                                        Mercedes ale ile ma lat ten mercedes. Przy takim roczniku to już chyba żadna różnica. A przyczyna jak zwykle pośrodku jedni zaoszczędzili na posypywaniu, drugi nie dostosował prędkości i przeszarżował i efekt jak na obrazku. Być może lepsza mieszanka by pomogła ale też chyba tylko w wąskim zakresie , zdecydowanie bardziej by pomogło zwolnić nawet i do tych 20 jeśli takie warunki. W końcu często w wielu miejscach nie zdążą jeszcze posypać jak kogoś zaskoczy i jakoś trzeba sobie radzić. Można tam drzewa wycinać, i co tam jeszcze kto wymyśli ale jak zabraknie wyobraźni to żadne cuda nie pomogą i tyle.

                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                      2. znb #561439 | 83.13.*.* 16-02-2012 11:22

                                                        piszecie ze piaskarki wyjeżdżały tam 3 razy a najbardziej mnie smiweszy informacja ze i 15 też ja jechalam tą trasa między 15 a 15.30 i jakoś nie widziałam tam pisakarki Moze oni sypią tym piaskiem z sola ale tylko na papierze.

                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                      3. Olecko #561434 | 83.9.*.* 16-02-2012 11:21

                                                        Ale przecież widac na zdjeciach jak wyglada ta droga , kiedy tam był płóg czy piaskarka. Wystarczy popatrzec jak samochodzik i traktorki z PGK odsniezaja miasto, aż żal patrzeć jak tak samo pracuja na drogach to takie mamy efekty. I nie obwinajmy za to kierowców bo facet pod 60 - tkę z zonka na pewno nie szalał na drodze.

                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                      4. JOKER28 #561414 | 83.20.*.* 16-02-2012 11:12

                                                        BLA BLA BLA !!!! KIEROWCA WINNY ALBO NIE WINNY NA TYCH DRZEWACH ZYJA URZEDASY WIECEJ MAJA KASY ZA PODATKI OD ZAKLADOW POGRZEBOWYCH NIZ OD ZWYKLYCH LUDZI I BLEDNE KOLO SIE ZAMYKA.

                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                      5. Zawsze winny jest kierowca!!! #561402 | 88.156.*.* 16-02-2012 11:06

                                                        Jest zima,jest zimno,lód i śnieg na drogach i każdy kierowca to widzi,więc powinien jechac z taką prędkością,żeby całkowicie panowac nad pojazdem.A jeżeli nie potrafi jeździc w warunkach zimowych,to samochód do garażu i siedziec w domu,przy piecu.Mam nadzieję że prokurator odpowiednio potraktuje,tego nieodpowiedzialnego "kierowcę"

                                                        Ocena komentarza: poniżej poziomu (-2) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                      6. wyciąć drzewa #561365 | 79.188.*.* 16-02-2012 10:53

                                                        już wystarczy ofiar !!! przecież tracimy( oprócz bliskich ) nasze pieniądze - czynności ratownicze ( wyjazd do wypadku wszystkich służb ratowniczych do tego "dniówka na OIOM " w rezultacie i tak pogrzeb ) WSZYSTKO JEST KILKASET RAZY DROŻSZE NIŻ WYCIĘCIE JEDNEGO DRZEWA !!!!!!!!

                                                        ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                                                        1. zmywak #561364 | 46.113.*.* 16-02-2012 10:52

                                                          hej polaczki nieudaczniki (pisze do urzednikow) na zachodzie juz dawno byscie odpowiadali swoim majatkiem za takie zaniedbania na drodze, 20% soli bo na wiecej nie stac budzetu? co za kretynskie usprawiedliwienie, latwo jest zwalic na starego mercedesa, ale to waszym obowiazkiem jest zeby takie oldtimery nie wylatywaly z drogi, a kierowca na pewno nie jechal 90 na godzine, bo przy 90ciu to drzewo przechodzi przez caly samochod tumany polskie, szczegolnie przy uderzeniach bokiem

                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                          1. kto pozwolił zabić kierowcy tych ludzi #561349 | 109.243.*.* 16-02-2012 10:38

                                                            za wolno jechał - - brak wyobraźni u większości pseudorajdowców

                                                            Ocena komentarza: poniżej poziomu (-6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                          2. Zawodowy kierowca #561345 | 195.117.*.* 16-02-2012 10:35

                                                            powiem tak że stare auta napędzane na tylną oś nie mają żadnych zabezpieczeń elektronicznych jak auta obecne. Więc trzeba uważać i nie pisać głupot co kto mógł by zrobić. Nam też może kiedyś się trafić przykra sytuacja. Pozdrawiam

                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                          3. ja #561344 | 46.169.*.* 16-02-2012 10:35

                                                            wcześniej czy później i tak te drzewa pójdą na trumny dla tych kierowców

                                                            ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                            1. do kk #561336 | 83.25.*.* 16-02-2012 10:30

                                                              gdyby kierowca dostosował predkość do ponujaćych warunków Ci ludzie by żyli. to on wjechał w drzewo a nie drzewo w niego wiec daj drzewom spokoj. masz jechac tak bys po nich nie jezdził a jak sie nie podoba ze sa to sie przeprowadz np do belgi tam nie ma wogole drzew ani lasów!

                                                              ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                              1. xyz #561325 | 82.177.*.* 16-02-2012 10:27

                                                                po co pisac te glupie komentarze kto jest winien..tylko prawda jest taka ze w tym lesie jest droga zaniedbana nawet jadac 10/h mozesz spowodowac wyupadek jesli droga beedzie taka jak tam jest..tragedia tacy fajni ludzie pełni zycia..wyrazy wspolczucia rodzinie

                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (5) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                1. do społecznika #561322 | 83.25.*.* 16-02-2012 10:26

                                                                  widze że dla Ciebie wszystko bedzie winne tylko nie człowiek. jak przeczytałeś artykół to kierowca nie dostosował prędkosci do panujących warunków drogowych i to kierowca wjechał w drzewo nie sam samochod. to My ludzie mamy go tak prowadzic by nie spowodowac wypadku a nie eliminowac wszystko co moze przyczynic sie do wypadku. mamy drzewa i beda drzewa i naucz się jeżdzić i szukaj winny w ludziach nie roślinach

                                                                  Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                  1. społecznik #561308 | 172.24.*.* 16-02-2012 10:19

                                                                    Wszystkie drzewa w odległości 20 metrów od jezdni powinny być wycięte... Ale niestety w tym kraju bardziej ceni się 20 letnie sosny niż zycie 30 letnich kierowców i pasażerów... Wycięte drzewa wzdłuż dróg spowodowałyby spadek śmiertelności wśród kierowców conajmniej o 20%.

                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                    1. To nie drzewa, to ludzie #561288 | 88.156.*.* 16-02-2012 10:04

                                                                      Z całym szacunkiem dla poszkodowanych. Ludzie, zastanówcie się w końcu co piszecie. Tylko jedna jak na razie wypowiedź ma sens. Przecież gdyby dostosował prędkość do warunków drogowych to nie byłoby tego nieszczęścia. To nie drzewa są winne. Wszelkim, powtarzam - wszelkim - tragediom drogowym winni są ludzie.

                                                                      Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)

                                                                      1. 600 #561271 | 77.242.*.* 16-02-2012 09:54

                                                                        Rzadzacy w naszym powiecie, drogami wcale sie nie przejmuja. Wystarczy podjechac do Elku i zobaczyc jak tam wygladaja drogi oraz chodniki. Smutne

                                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                      2. olecko #561259 | 79.162.*.* 16-02-2012 09:47

                                                                        dlaczego tak wyglądają drogi w powiecie olecko ?????? bo to układy siedzą na stołkach od lat i nie chce im się ruszyć,maja swój określony plan(schemat) działania i tak co roku drogi wyglądają

                                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                      3. KK #561256 | 31.6.*.* 16-02-2012 09:46

                                                                        Nie wnikając w to, czy jechał za szybko, czy miał dobre opony (chociaż widać, że zimówki), czy drogowcy odśnieżyli drogę: GDYBY DRZEWA ZNAJDOWAŁY SIĘ W ODLEGŁOŚCI MIN. 15 METRÓW OD DROGI, CI LUDZIE BY ŻYLI!!!!!!!!!!!!!

                                                                        Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                        1. bumerang #561250 | 85.128.*.* 16-02-2012 09:43

                                                                          Jak co roku o tej porze wojewódzki zarząd dróg w Olecku włącza program oszczędnosciowy.Po co posypywać drogi,a zwłaszcza tę do Suwałk.....śnieg sam stopnieje-nieprawdaż p.kierowniku !A pan dostanie większą premie.....

                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (6) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                        2. k #561243 | 95.50.*.* 16-02-2012 09:40

                                                                          Jak zwykle droga spowodowała groźny wypadek, wiadomo drogi są złośliwe. Walneła autem o drzewo. Trzeba wyciąć drzewo i zwinąć drogę. Aresztować śnieg! Czasami jak się widzi że droga jest oblodzona i zaśnieżona trzeba jechać po niej nawet i 10 na godzinę. Tak dyktuje rozum. Życie jest najważniejsze!

                                                                          Ocena komentarza: warty uwagi (7) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                                                                          1. kierowca #561233 | 83.9.*.* 16-02-2012 09:31

                                                                            drogi w powiecie Oleckim od lat są zaniedbane,zastanawiam się dlaczego Giżycko,Ełk, Suwałki mogą sprzątać,posypywać i regularnie dbać o utrzymanie nawierzchni a Olecko nie???? Dlaczego nikt za to nie odpowiada i nie ponosi konsekwencji?! Najłatwiej powiedzieć,że nie dostosował prędkości do warunków,a ile miał jechać 10 km/h , może pchać samochód,bo śliska ,biała i zaniedbana droga ? !!!!!!

                                                                            Ocena komentarza: warty uwagi (9) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (4)

                                                                            1. mm #561232 | 95.160.*.* 16-02-2012 09:30

                                                                              czasem wpisuję posty i na innych stronach a MODERATOR je wyrzuca to jest cenzura gorzej niż za komuny , przepraszam za komuny było lepiej

                                                                              Ocena komentarza: warty uwagi (1) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)

                                                                              1. michał #561229 | 82.177.*.* 16-02-2012 09:29

                                                                                Ile jeszcze ludzi musi zginąć by osoby odpowiedzialne za utrzymanie tej drogi znaleźli garść soli i piasku do jej posypania??!! Warstwa lodu a na niej śnieg i nawet przy prędkości 50km/h jest problem z wyhamowaniem!! Każdego dnia na tym odcinku kilka aut ląduje w rowie!!

                                                                                Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)

                                                                                1. heh #561225 | 88.156.*.* 16-02-2012 09:25

                                                                                  Komentarz nisko oceniony. Kliknij aby przeczytać. wiecej gazu!! a może uczył siewychodzenia z poslizgu na jeziorze?

                                                                                  1. ASia #561209 | 88.199.*.* 16-02-2012 09:10

                                                                                    I znowu rodzinna tragedia. współczuje bliskim ,ale przeraża mnie,ze są tak żle warunki drogowe ,a kierowcy jadą szybko mimo wszystko.Przecież sami cierpią albo moga zginać i inni bliscy czy z drugiego samochodu. A tylko wystarczy zdjąć nogę z gazu

                                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (4) ! - + odpowiedz na ten komentarz

                                                                                  2. t #561207 | 95.160.*.* 16-02-2012 09:09

                                                                                    smutne

                                                                                    Ocena komentarza: warty uwagi (3) ! - + odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)