Olecko. Narzekają na organizację pracy poradni specjalistycznych
2014-07-10 10:22:36(ost. akt: 2014-07-10 10:48:12)
Na ostatniej sesji Rady Powiatu radni mówili o kolejkach osób oczekujących na poradę u lekarza specjalisty w szpitalu w Olecku, a także o bałaganie przed gabinetami lekarskimi, który jest spowodowany przez złą organizację samych wizyt.
— Rozumiem, że na kolejki ma wpływ finansowanie szpitala, ale dlaczego pacjenci, którzy są zapisywani na konkretną godzinę muszą potem godzinami czekać przed drzwiami gabinetu – pyta radny Czesław Gontar. – To powoduje niepotrzebne kłótnie pod gabinetami. Ten problem można rozwiązać na wzór gabinetów prywatnych, gdzie przychodzi się na konkretną godzinę i czeka najwyżej kilkanaście minut. Poza tym lekarze nie zawsze przychodzą punktualnie.
Radny Marek Dobrzyń dodał, że nawet, gdy w rejestracji pacjent otrzymuje konkretny numer wyznaczający kolejność przyjęcia go przez lekarza, to jednak później nie jest to przestrzegane.
Prezes spółki „Olmedica” Katarzyna Mróz przyznała radnym rację. Zapewniła, że już w poradniach już próbowano wprowadzić wywoływanie kolejnych pacjentów, ale najwyraźniej jeszcze z niedostatecznie dobrym skutkiem.
Prezes Mróz dodała, że już niedługo łatwiejsza będzie sama rejestracja do poradni.
Więcej przeczytają Państwo w Głosie Olecka. Zapraszamy do lektury!
Na Państwa opinie czekamy też pod numerem tel. 87 520 09 30.
Komentarze (23) pokaż wszystkie komentarze w serwisie
Komentarze dostępne tylko dla zalogowanych użytkowników. Zaloguj się.
Zacznij od: najciekawszych najstarszych najnowszych
Zaloguj się lub wejdź przez
gfffjh #1435378 | 10 lip 2014 10:56
Tam jest masakra. Stare pindy drą gębę na siebie. Czy lekarz jest aż tak mało rozwinięty by ustalić realne godziny przyjęć? Jak nie to wywalić konowala.
Ocena komentarza: warty uwagi (8) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (2)
Oj #1435409 | 176.109.*.* 10 lip 2014 11:46
Ja tylko dodam, że drogie Panie emerytki przychodzą zawsze wcześniej,wchodzą jak chcą nie szanując młodzieży i ludzi młodych!
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (3)
ona #1435457 | 176.109.*.* 10 lip 2014 12:52
jeśli psuje się im sprzęta, nikt nie raczy poinformowac pacjentów , którzy są umówieni x czasu wcześniej, przychodzą a tam dopiero "przemiłe" panie informują , że badanie nie odbędzie się a kolejne nie mają pojęcia kiedy będzie wykonana, gdyż kolejka przepada... Podkreślam... nie z winy pacjenta a z winy sprzętu. Ot cały nasz kraj... czekamy na wizyty nawet ponad kilka mies a później spotykają nas takie niespodzianki i znowu CZEKAMY...
Ocena komentarza: warty uwagi (3) odpowiedz na ten komentarz
Podam przykład #1435464 | 78.11.*.* 10 lip 2014 13:00
Podam przykład zamieszania pod gabinetem chirurgicznym. Niby na drzwiach jest wywieszona lista chorych z kolejnymi numerkami, ale to i tak nic nie znaczy a budzi niepotrzebne złe emocje. Jednego dnia wchodzi się wg listy, a następnego w kolejności przyjścia pod gabinet. Tworzy się kolejka, która ma nic do kolejności ustalonej i posiadanego numerku. Pacjent jest ogłupiany, bo nie wiadomo czy przyjść rano i warować pod drzwiami gabinetu, czy przyjść zgodnie z numerkiem podanym przy rejestracji. To nie pacjenci pod drzwiami powinni ustalać zasady wchodzenia do gabinetu.
Ocena komentarza: warty uwagi (6) odpowiedz na ten komentarz pokaż odpowiedzi (1)
masakra #1435468 | 80.50.*.* 10 lip 2014 13:03
ja już drugi miesiąc czekam aż naprawią tomograf i jak zwykle co środa dzwonię i tak co tydzień ma być naprawiony i mija kolejny miesiąc czy dyrekcja nie ma wpływu na to !!!!
Ocena komentarza: warty uwagi (4) odpowiedz na ten komentarz